perjantai 23. joulukuuta 2011

joulu

Mua odottais herätys parin tunnin päästä, klo 5, joten kirjoitan pikaisesti kuulumiset ja sitten meen tutimaan.

Viime päivät on mennyt niin hitaasti, kun oon odottanut vaan kotiinpaluuta :D Suurin osa aupaireista lähti kotiin jo ennen viime viikonloppua, me pari jäljelle jäänyttä kierrettiin vielä joulumarkkinoita ja käytiin luistelemassa Eiffel-tornin ekassa kerroksessa! Oli huvittavaa katsoa niitä monia aikuisia, jotka oli luistimien päällä ekaa kertaa ja horjuvin jaloin laidasta kiinni pitäen yritti pysyä pystyssä.
Maanantaina ja tiistaina olin poikien kanssa, meidän oli tarkoitus käydä luistelemassa ja elokuviin oltiin jo varattu liputkin, mutta eihän me mihinkään päästy kun luistinrata oli suljettu mestaruuskisojen takia ja yön aikana molemmat tuli kipeiks ja tiistai meni niillä vessassa ravatessa..
Tänään vietettiin jo joulua Clarissen suvun kanssa, sen takia myös näin myöhäinen kotiinpaluu.. aloitettiin tosiaan syömään siinä kymmenen aikaan illalla (kun ensin oltiin viivästytty lähdössä yli tunnilla, perheen tavoille uskollisena, haha) ja lopetettiin yhden maissa, kun välissä oli avattu lahjat. Molempien vanhempien perheet on tosi sympaattisia, mitä olen tavannut, vaikkei mulla hirveästi niiden kanssa juteltavaa ole :p

Täällä on meneillään joku lentokenttätyöntekijöiden lakko (ranskalaiset..), joten nyt toivon vaan että pääsen kotiin ennen aattoa! Jätän läppärin tänne, joten kirjoittelen taas kun olen palannut, ensi vuoden puolella siis. Joyeux Noël tout le monde! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti