tiistai 1. marraskuuta 2011

joyeux anniversaire!

Niin, eilenhän oli mun synttärit, jonka vietin suurimmaksi osaksi poikien kanssa, koska Clarisse ja Mickaël oli töissä. Illalla käytiin Pariisissa parin aupairin kanssa ja olin juhlallisesti ainoa, joka söi. Lauantaina juhlitaan isommin, kun kaikki on palannut lomilta ja koska kolmella muullakin aupairilla on synttärit samoihin aikoihin, niin voidaan juhlia yhdessä.

Tänään oli varsin turha päivä, en käynyt yhtään ulkona, koska satoi koko päivän, vaikka olin vapaalla! Illalla meillä oli mun synttäri-illallinen, juustofondue. Juustofondue ♥ Jälkkärinä oli mun itsetekemää pannaria, mikä myös onnistui! Nää ei ollut koskaan maistanut sellaista, mutta kyllä se hillon ja jäätelön kanssa upposi, haha.

 lounas :D

 itsetehtyjä karkkeja!

 synttärilahja-macaronit, mmm..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti