tiistai 20. syyskuuta 2011

bonne nuit

Tiistait ja torstait on mun lempparipäivät ku on ranskantunti! Heti viikonlopun ja keskiviikon jälkeen.

Tänään tunnilla oli uusi saksalainen au pair (tiedän nyt viisi saksalaista täällä...), joka olis alunperin halunnut Suomeen au pairiksi! Se luki ihan innoissaan mun sanakirjaa :D Ja se on tähän mennessä ainoa au pair johon oon törmännyt, jolla on myös keskiviikko vapaa, joten huomenna mennään yhdessä Pariisiin.

Tänään oli myös eka ilta, kun söin yksin poikien kanssa ja laitoin ne nukkumaan. Meni ihan suhteellisen hyvin.

 kylpyhuonekin on vähän vaiheessa

toivon tosiaan, että tää oli ensimmäinen ja viimeinen tällanen kuva!! (mut se on niiin iso!!)


2 kommenttia:

  1. Onko pitkä matka Pariisiin? Millä kuljette sinne? Siel on varmaan ihania kahviloita,ootteko käyny?

    VastaaPoista
  2. Pariisiin on joku 60km, junalla se menee 30 minuutissa, eli tosi nopeasti ja junia menee kerran tunnissa. (Periaatteessa 2krt, kun tässä on lähellä toinen juna-asema, mutta en oo mennyt sieltä vielä kertaakaan)

    Pariisissa on niin paljon nähtävää, mutta oon mä muutamassa kahvilassa käynyt. Yleensä ostetaan sellasesta katu"kioskista" syötävää ja syödään jossain penkillä tai kävellessä :)

    VastaaPoista